Skip navigation
หน้าแรก
เรียกดูข้อมูล
ชุมชน
& กลุ่มข้อมูล
Browse Items by:
วันที่เผยแพร่
ชื่อผู้แต่ง
ชื่อเรื่อง
หัวเรื่อง
วิธีใช้
เข้าสู่ระบบ:
DSpace ของฉัน
รับอีเมลแจ้งข่าวสาร
แก้ไขประวัติส่วนตัว
Burapha University Research Information
การเรียกดู ตาม ผู้แต่ง Graduate School of Commerce
ข้ามไปยัง:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:
เรียงลำดับตาม:
ชื่อเรื่อง
วันที่เผยแพร่
วันที่ป้อนข้อมูล
ในลำดับ:
เรียงลำดับจากหน้าไปหลัง
เรียงลำดับจากหลังมาหน้า
จำนวนผลลัพธ์/หน้า
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
จำนวนผู้แต่ง/ระเบียน:
ทั้งหมด
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 20 จากทั้งหมด 31
ถัดไป >
วันที่เผยแพร่
ชื่อเรื่อง
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
2002
A comparison of Thai and Korean on corporate culture and management style
Suda Suwannapirom
;
Graduate School of Commerce
2015
A concept of Australia retirement village and a new approach for real estate industry in Thailand
Supasit Leartbuasin
;
Juntima Potisarattana
;
Graduate School of Commerce
2015
A feasibility study of GSC's expansion to Vietnam
Yordying Thanatawee
;
Nongnuch Suthirungkul
;
Graduate School of Commerce
2013
Aging society segmentation
Suchonnee Matiyotin
;
Graduate School of Commerce
2014
The analysis of the opinions of service users of the hotel and resort in Bangsaen region
Sarunya Lertputtarak
;
Pongprom Chanklieng
;
Graduate School of Commerce
2015
Applying combined technology acceptance model and the theory of planned behavior to study effect of intention to play casual online game
Sarunya Lerdputtarak
;
Teetut Tresirichod
;
Graduate School of Commerce
2013
Applying combined technology acceptance model and the theory of planned behavior to study effect of intention to play online game
Sarunya Lertputtarak
;
Krit Jarinto
;
Teetut Tresirichod
;
Graduate School of Commerce
2006
Consumer ethnocentrism and reference group: Case of Thailand
Suda Suwannapirom
;
Nattavud Pimpa
;
Graduate School of Commerce
2013
Curriculum improvement and development for teaching Thai language to Russian people: A case study of Pattaya Language Center (PLC) in Chonburi
Nopadol Dejprasert
;
Sophis Panprasong
;
Graduate School of Commerce
2012
Development of a day trip to Angsila village to serve Thai tourists' expectation
Suthasinee Susiva
;
Archaree Chonteragul
;
Graduate School of Commerce
2015
The development of distribution channels from traditional to modern trade: A case study of the Thai Olympic Fibre Cement Co., LTD
Sitti Jittichanon
;
Graduate School of Commerce
2013
Enhancing the work motivation in employees at the Fuculty of Geoinformatics, Burapha University.
Sarunya Lertputtarak
;
Wanlida Kaimuk
;
Graduate School of Commerce
2014
The factor in the ideally qualified factor of engineering profession affecting a tendency towards demand of industrial employment in Amata City Industrial Estate, Chon Buri, after the ASEAN free trade area
Nopadon Detprasert
;
Parisa Jitjaroon
;
Graduate School of Commerce
2012
Factors affection the decision to choose entry mode to Thai market by Chinese consulting firms based on the application of Uppsala model
Krit Jarinto
;
Huang Dongjiang
;
Graduate School of Commerce
2003
Globalization and good global governance for new competitive advantage of the Nation: Perspectives and practices
Suda Suwannapirom
;
Adisak Chandprapalert
;
Graduate School of Commerce
2002
Globalization, New Asian Economic Area (AEA) : Implications on economic reform and development.
Adisak Chandprapalert
;
Graduate School of Commerce
2008
Higher educational quality administration of a higher education institute in Thailand
Bunpot Wiroonrach
;
Graduate School of Commerce
2002
How to measure self-sufficient economy, A new development's concept after the economic crisis in Thailand
Nimit Kraiwanit
;
Graduate School of Commerce
2012
Identification the factors that influence revisit intention in creative tourism of Thailand: A conceptual framework
Poohnob Sirinaphaphan
;
Graduate School of Commerce
2005
An investigation of the relationships among service quality customer satisfaction, customer loyalty, and word-of-mouth communication in a retail store in Chachoengsao province, Thailand
Suda Suwannapirom
;
Sarunya Lertputtarak
;
Graduate School of Commerce