DSpace Repository
Search
Login
DSpace Home
→
Faculty of Management and Tourism
→
วิทยานิพนธ์ (Theses)
→
Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 2 out of a total of 2 results for collection: วิทยานิพนธ์ (Theses).
(0.002 seconds)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
ส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อกระบวนการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟซบุ๊คของผู้บริโภคชาวลาวในแขวงสะหวันนะเขตสาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว
ทิพย์เกษน เพชรโสภา
(
คณะการจัดการและการท่องเที่ยว มหาวิทยาลัยบูรพา
,
2564
)
โมเดลความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของอิทธิพลของผู้มีชื่อเสียง ภาพลักษณ์ร้านค้า และการตลาดผ่านช่องทางดิจิทัลที่ส่งผลให้เกิดการตัดสินใจซื้อของผู้ใช้บริการ ร้านขายรองเท้าสนีกเกอร์แบบมัลติแบรนด์
จารวี แย้มพิกุล
(
คณะการจัดการและการท่องเที่ยว มหาวิทยาลัยบูรพา
,
2563
)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Discover
Author
จารวี แย้มพิกุล (1)
ทิพย์เกษน เพชรโสภา (1)
Subject
การตัดสินใจ --การซื้อ (2)
การจัดซื้อ --การตัดสินใจ (1)
การตลาดอินเทอร์เน็ต (1)
ภาพลักษณ์องค์การ (1)
... View More
Date Issued
2563 (1)
2564 (1)
Has File(s)
Yes (2)