DSpace Repository
Search
Login
DSpace Home
→
Faculty of Management and Tourism
→
Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Filename
File description
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 2 out of a total of 2 results for community: Faculty of Management and Tourism.
(0.002 seconds)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
ส่วนประสมการตลาดที่ส่งผลต่อกระบวนการตัดสินใจซื้อสินค้าผ่านเครือข่ายสังคมออนไลน์เฟซบุ๊คของผู้บริโภคชาวลาวในแขวงสะหวันนะเขตสาธารณรัฐประชาธิปไตยประชาชนลาว
ทิพย์เกษน เพชรโสภา
(
คณะการจัดการและการท่องเที่ยว มหาวิทยาลัยบูรพา
,
2564
)
โมเดลความสัมพันธ์เชิงสาเหตุของอิทธิพลของผู้มีชื่อเสียง ภาพลักษณ์ร้านค้า และการตลาดผ่านช่องทางดิจิทัลที่ส่งผลให้เกิดการตัดสินใจซื้อของผู้ใช้บริการ ร้านขายรองเท้าสนีกเกอร์แบบมัลติแบรนด์
จารวี แย้มพิกุล
(
คณะการจัดการและการท่องเที่ยว มหาวิทยาลัยบูรพา
,
2563
)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Community
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Discover
Author
จารวี แย้มพิกุล (1)
ทิพย์เกษน เพชรโสภา (1)
Subject
การตัดสินใจ --การซื้อ (2)
การจัดซื้อ --การตัดสินใจ (1)
การตลาดอินเทอร์เน็ต (1)
ภาพลักษณ์องค์การ (1)
... View More
Date Issued
2563 (1)
2564 (1)
Has File(s)
Yes (2)