DSpace Repository
ปัจจัยการเลือกซื้อที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดผลิตภัณฑ์จากสมุนไพรไทยของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในเมืองพัทยา
Login
DSpace Home
→
Faculty of Management and Tourism
→
วิทยานิพนธ์ (Theses)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ปัจจัยการเลือกซื้อที่ส่งผลต่อส่วนประสมทางการตลาดผลิตภัณฑ์จากสมุนไพรไทยของนักท่องเที่ยวชาวต่างชาติในเมืองพัทยา
ไพรชิตร เจตะภัย
URI:
https://buuir.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/17107
Date:
2557
Description:
งานนิพนธ์ (กจ.ม.)-- มหาวิทยาลัยบูรพา, 2555
Show full item record
Files in this item
Name:
55921079.pdf
Size:
4.354Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
วิทยานิพนธ์ (Theses)
[135]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register