DSpace Repository
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดผ่านสื่อสังคมออนไลน์ ของบริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด (จีทีเอช) กรณีศึกษา ภาพยนตร์เรื่อง ATM เออรัก..เออเร่อ
Login
DSpace Home
→
Walai
→
Walai2553-2557
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดผ่านสื่อสังคมออนไลน์ ของบริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ จำกัด (จีทีเอช) กรณีศึกษา ภาพยนตร์เรื่อง ATM เออรัก..เออเร่อ
ฐิติภา สัมพันธ์พร,2529
URI:
https://buuir.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/16299
Date:
2556
Abstract:
-
Description:
วิทยานิพนธ์ (นศม) -- มหาวิทยาลัยบูรพา, 2556
Show full item record
Files in this item
Name:
title.pdf
Size:
194.2Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Walai2553-2557
[1675]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register