DSpace Repository
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดผ่านสื่อสังคมออนไลน์ของบริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ (จีทีเอช) : กรณีศึกษาภาพยนตร์เรื่อง ATM เออรัก..เออเร่อ
Login
DSpace Home
→
Faculty of Humanities and Social Science
→
บทความวิชาการ (Journal Articles)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
กลยุทธ์การสื่อสารการตลาดผ่านสื่อสังคมออนไลน์ของบริษัท จีเอ็มเอ็ม ไท หับ (จีทีเอช) : กรณีศึกษาภาพยนตร์เรื่อง ATM เออรัก..เออเร่อ
ชมพูนุช ปัญญไพโรจน์
;
ฐิติภา สัมพันธ์พร
;
มนฤดี ธาดาอำนวยชัย
URI:
http://dspace.lib.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/2537
Date:
2556
Show full item record
Files in this item
Name:
335-363.pdf
Size:
3.432Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
บทความวิชาการ (Journal Articles)
[119]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register