DSpace Repository
ปัจจัยด้านลูกค้าที่กระทบต่อพฤติกรรมที่ทำให้คุณภาพงานสอบบัญชีลดลง : ในมุมมองผู้สอบบัญชี
Login
DSpace Home
→
Walai
→
Walai2545-2552
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ปัจจัยด้านลูกค้าที่กระทบต่อพฤติกรรมที่ทำให้คุณภาพงานสอบบัญชีลดลง : ในมุมมองผู้สอบบัญชี
เทวิตา สนิทรัมย์
URI:
https://buuir.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/12858
Date:
2551
Abstract:
-
Description:
งานนิพนธ์ (บชม) -- มหาวิทยาลัยบูรพา, 2551
Show full item record
Files in this item
Name:
bibliograpgy.pdf
Size:
71.62Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Walai2545-2552
[2352]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register