DSpace Repository
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าออนไลน์โดยมุ่งเน้นปัจจัยด้านช่องทางการรับสินค้า
Login
DSpace Home
→
Faculty of Logistics
→
วิทยานิพนธ์ (Theses)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อสินค้าออนไลน์โดยมุ่งเน้นปัจจัยด้านช่องทางการรับสินค้า
วัชราภรณ์ เจียงของ
URI:
https://buuir.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/11687
Date:
2559
Description:
งานนิพนธ์ (วท.ม.)--มหาวิทยาลัยบูรพา, 2559
Show full item record
Files in this item
Name:
56920271.pdf
Size:
946.8Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
วิทยานิพนธ์ (Theses)
[179]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register