DSpace Repository
ความสัมพันธ์ระหว่างความรู้ การรับรู้ความเสี่ยงและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์เพื่อผิวขาวประเภททาผิวของผู้บริโภคเพศหญิง
Login
DSpace Home
→
Faculty of Humanities and Social Science
→
วิทยานิพนธ์ (Theses)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ความสัมพันธ์ระหว่างความรู้ การรับรู้ความเสี่ยงและพฤติกรรมการซื้อผลิตภัณฑ์เพื่อผิวขาวประเภททาผิวของผู้บริโภคเพศหญิง
จุฑารัตน์ ใจดี
URI:
https://buuir.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/10595
Date:
2558
Description:
วิทยานิพนธ์ (นศ.ม.)--มหาวิทยาลัยบูรพา, 2558
Show full item record
Files in this item
Name:
56920763.pdf
Size:
2.450Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
วิทยานิพนธ์ (Theses)
[177]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register