Skip navigation
หน้าแรก
เรียกดูข้อมูล
ชุมชน
& กลุ่มข้อมูล
Browse Items by:
วันที่เผยแพร่
ชื่อผู้แต่ง
ชื่อเรื่อง
หัวเรื่อง
วิธีใช้
เข้าสู่ระบบ:
DSpace ของฉัน
รับอีเมลแจ้งข่าวสาร
แก้ไขประวัติส่วนตัว
Burapha University Research Information
การเรียกดู ตาม หัวเรื่อง สาขาการศึกษา
ข้ามไปยัง:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ก
ข
ฃ
ค
ฅ
ฆ
ง
จ
ฉ
ช
ซ
ฌ
ญ
ฎ
ฏ
ฐ
ฑ
ฒ
ณ
ด
ต
ถ
ท
ธ
น
บ
ป
ผ
ฝ
พ
ฟ
ภ
ม
ย
ร
ฤ
ล
ฦ
ว
ศ
ษ
ส
ห
ฬ
อ
ฮ
หรือใส่อักษรขึ้นต้นของชื่อผู้แต่ง:
เรียงลำดับตาม:
ชื่อเรื่อง
วันที่เผยแพร่
วันที่ป้อนข้อมูล
ในลำดับ:
เรียงลำดับจากหน้าไปหลัง
เรียงลำดับจากหลังมาหน้า
จำนวนผลลัพธ์/หน้า
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
จำนวนผู้แต่ง/ระเบียน:
ทั้งหมด
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
แสดงผลลัพธ์ 1 ถึง 20 จากทั้งหมด 575
ถัดไป >
วันที่เผยแพร่
ชื่อเรื่อง
ผู้แต่ง/ผู้ร่วมงาน
2555
An analysis of the answers to english negative yes/no questions of the first-year undergraduate students at Burapha University
อุบล ธเนศชัยคุปต์
;
วารีรัตน์ สีแดง
;
มหาวิทยาลัยบูรพา. คณะมนุษยศาสตร์และสังคมศาสตร์
2010
A comparison of the achievement of first year students of Burapha University in English II (222102) class via student teams-achievements division (STAD) method and the lecture method.
Rinda Warawudhi
;
Burapha University. Faculty of Humanities and Social Sciences
2014
A corpus based analysis of English errors of elementary school teachers: A case study of one in Chon Buri, Thailand
Watunyoo Suwannaset
;
Faculty of Education
2563
Cross-case analysis of managing school performance in private schools in Pattaya City through training practices: A multiple case studies approach
Paratchanun Charoenarpornwattana
;
ปรัชนันท์ เจริญอาภรณ์วัฒนา
;
มหาวิทยาลัยบูรพา. คณะศึกษาศาสตร์
2012
The effect of using a task-based interactive learning program on english reading ability of higher vocational certificate accounting students
Noppadol Prammanee
;
Pornpimon Saeheng
;
Faculty of Education
2013
EFL Student perspectives on formative e-assessment: A case study of Burapha University
Somboon Chetchumlong
;
Faculty of Humanities and Social Sciences
2549
English Reading Needs and Problems of Gradate Students of Business, Faculty of Humanities and Social Sciences, Burapha University
Arnon Chaisuriya
;
Faculty of Humanities and Social Sciences
2012
An evaluation of Cambodian english language pre-service teacher training program at National Institute of Education in Cambodia.
Khleang Sovann
;
Montien Chomdokmai
;
Faculty of Education
2015
Factors affecting learning motivation of ethnic minority high school students in Ratanakiri, Cambodia
Sittiporn Niyomsrisomsak
;
Soky Nhou
;
Sompong Panhoon
;
Faculty of Education
2555
First grade admission: An appropriate assessment
Pinyadapat Petcharat
;
Faculty of Education
2563
Global Englishs orientation in English textbooks in Thailand
Jutamas Juntanee
;
Punwalai Kewara
;
Denchai Prabjandee
;
จุฑามาศ จันทนี
;
พรรณวลัย เกวะระ
, และอื่นๆ
2007
Higher education quality administration in Thailand
Bunpot Wiroonrach
2008
Higher educational quality administration of a higher education institute in Thailand
Bunpot Wiroonrach
;
Graduate School of Commerce
2012
Middle-level administrative leadership to lead Thai original public autonomous universities toward excellence
Vipawan Klinhom
;
Chalong Tubsree
;
Faculty of Education
2012
Pre-service teacher's perspectives towards teacher education programs: Multiple case study analysis
Noppadol Prammanee
;
Thanongsak Suporn
;
Faculty of Education
2555
Teach less, learn more : Educational administrator perspectives
ภารดี อนันต์นาวี
;
มหาวิทยาลัยบูรพา. คณะศึกษาศาสตร์
2013
The Effects of L2 Writing Revision Tasks on Common Non Correct From (error and mistake) Frequencies among Third Year Burapha University Students
Richard Anthony O’Donnell
;
Faculty of Humanities and Social Sciences
2015
Word recognition competence of esl Thai primary school students with phonics and whole word identification strategies
Ubon Dhanesschaiyakupta
;
Faculty of Humanities and Social Sciences
2553
กระบวนการคิด ความรู้สึก และพฤติกรรมของนิสิตต่อวิชาชีพครู : การเรียนรู้ที่ก่อให้เกิดการเปลี่ยนแปลงขั้นพื้นฐานในตน
รุ่งฟ้า กิติญาณุสันต์
;
มหาวิทยาลัยบูรพา. คณะศึกษาศาสตร์
2553
กระบวนการจัดการเรียนรู้เพื่อความเป็นเลิศในการจัดการเรียนรู้กลุ่มสาระการเรียนรู้สังคมศึกษา ศาสนาและวัฒนธรรมระดับมัธยมศึกษา โรงเรียนสาธิต "พิบูลบำเพ็ญ" มหาวิทยาลัยบูรพา
อิทธิเดช น้อยไม้
;
มหาวิทยาลัยบูรพา. โรงเรียนสาธิต "พิบูลบำเพ็ญ"