DSpace Repository
องค์ประกอบของผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่มีอิทธิพลต่อกระบวนการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคอาหารทะเลแบบจัดส่งถึงที่ของร้านอาหารแห่งหนึ่งในเมืองพัทยา
Login
DSpace Home
→
Graduate School of Commerce
→
วิทยานิพนธ์ (Theses)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
องค์ประกอบของผลิตภัณฑ์และการสื่อสารการตลาดแบบบูรณาการที่มีอิทธิพลต่อกระบวนการตัดสินใจซื้อของผู้บริโภคอาหารทะเลแบบจัดส่งถึงที่ของร้านอาหารแห่งหนึ่งในเมืองพัทยา
ศศิวรรณ กลิ่นมาหอม
URI:
https://buuir.buu.ac.th/xmlui/handle/1234567890/12369
Date:
2559
Description:
งานนิพนธ์ (บธ.ม.)--มหาวิทยาลัยบูรพา, 2559
Show full item record
Files in this item
Name:
57710041.pdf
Size:
2.436Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
วิทยานิพนธ์ (Theses)
[604]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register